Rolls-Royce 20 HP

Gyártási év: 1925

A 20 HP típust 1922 és 1929 között gyártották.
Egy új, 6 - hengeres  motort terveztek a 3127 cm3 -es autóhoz 76 mm -es furattal és 114 mm -es lökettel. A Silver Ghost motorral ellentétben a hüvelyeket egy blokkba öntötték, és a hengerfej levehető lett. A korai autók háromfokozatú kézi sebességváltóval rendelkeztek de ez 1925 -ben megváltozott egy négysebességes egységhez, hagyományos jobb oldali váltással. A teljesítményt a hátsó tengelyre szállították egy szabványos propeller tengelyen, mindkét végén univerzális csatlakozással. Az alváznak merev első és hátsó tengelyei félig elliptikus rugókkal voltak felfüggesztve, kezdetben csak a hátsó kerekeken. A híres Rolls-Royce hűtőt háromszög alakú felülettel szerelték fel, és a korai példák zománcozott vízszintes lécekkel rendelkeztek, később nikkelfelületre váltottak és végül függőlegessé váltak. Rolls-Royce csak a futóművet és a mechanikus alkatrészeket gyártotta. A testet a tulajdonos által választott „coachbuilder” (lakatos szakember) készítette és szerelte fel egyéni, testre szabott igények alapján.
 A Rolls Royce autók testvéreit gyártó leghíresebb kocsiépítők közül néhány a Barker , a Park Ward , a Thrupp & Maberly , a Mulliner és a Hooper .

Az itt látható modell már átépítésre került és egy Ford Pinto 2.3l -es, benzines motort kapott, automataváltóval szerelve.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, ezúton szeretnénk felhívni figyelmét, hogy Exkluzív autóink jelenleg is bérelhetőek esküvőre, bemutatóra, fotózásra, forgatásokra, családi vagy céges rendezvényekre. Mondja el elképzelését, és lehetőségeinkhez mérten állunk rendelkezésére.

Exkluzív autók esetében a bérleti díj megállapítása előzetes egyeztetést igényel.

Kiszállítás az ország egész területére 200 ft +áfa / megtett km.

 

Rolls - Royce 20 HP (1925)